Продавець Технолавка розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
193 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (17.06).

+380 (63) 724-24-21
"Технолавка" - Інтернет магазин
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін та повернення товару належної якості Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. При поверненні товару вартість за пересилання не повертається! Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання! Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: природне зношування або вичерпання ресурсу; випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом); пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ); ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів); пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням у мережі; пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі; пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів; ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації. якщо було знято захисну плівку або пломбу з комплектуючих для мобільних телефонів і планшетів (наприклад: дисплейний модуль, сенсор, шлейф) Умови виконання гарантійних зобов'язань: - не знято захисну плівку (дисплеї, сенсорне та захисне скло тощо) (знято і знову приклеєно плівку не допускається!); - відсутність ознак самостійного ремонту (слідів розбирання, паяння); - відсутність механічних пошкоджень; - збереження гарантійних наклейок, пломб та упаковки, в якій була придбана деталь (знята та знову приклеєна наклейка або пломба не допускається!); - наявність усіх документів, що підтверджують факт покупки; - Транспортні витрати не входять до гарантійних зобов'язань.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner